Meslek hayatı boyunca birden fazla markanın reklam yüzü olan ve son olarak sosyal medya ağı Instagram'da çektiği makyaj videoları ile yeni jenerasyondan da büyük beğeni toplayan 53 yaşındaki Jennifer Lopez, iki hafta içerisinde yaptığı reklam anlaşmaları ile servetine servet kattı.
ABD’li şarkıcı ve aktris Jennifer Lopez (53) kariyerinin en bereketli dönemini yaşıyor. İç giyim markası Intimissimi’nin yeni kampanya yüzü olan Lopez, aynı hafta Coach markasının yeni çanta koleksiyonunun da tanıtımında yer aldı.
Kendisine ait bakım markası çıkaran Lopez, en son bir içki markası Delola’yı da tanıttı. Reklam çekiminde ise çevrimiçi alışveriş platformu Revolve için hazırladığı ayakkabılardan giyerek poz verdi.
Son reklam kampanyalarını sosyal medya hesabından alan ünlü sanatçının tüm çalışmalarından aldığı toplam ücrete ulaşılamadı. Fakat, geçtiğimiz yıllarda katıldığı etkinliklerden aldığı milyon dolarlar hesaplandığında Lopez'in servetine servet kattığı düşünüylüyor.
LOPEZ KATILDIĞI ETKİNLİKLERDEN NE KADAR ALMIŞTI?
Etkinlik: Said Gutseriyev ve Khadija Uzhakhovs'un Düğünü
Kazanç: 5 Milyon Dolar
Etkinlik: Andrei Melnichenko ve Aleksandra Nikolic Melnichenko Doğum Günü Partisi
Kazanç: 1.2 Milyon Dolar
Etkinlik: Türkmenistan Devlet Başkanı Doğum Günü Partisi
Kazanç: 1,5 Milyon Dolar
Etkinlik: Anu Mahtani ve Sanjay Hinduja'nın Düğünü
Kazanç: 1 Milyon Dolar